wtorek, 3 marca 2015

Blog - statystyka

Z malutkim poczuciem dumy chciałbym poinformować wszystkich Czytelników, że w ostatnim miesiącu została przekroczona pierwsza "magiczna" granica 5 000 wyświetleń na miesiąc - dokładnie w lutym było ich 5 922 (od początku istnienia już 19 085). Zawdzięczać to można przede wszystkim Wam, drodzy Czytelnicy; zarówno tym aktywnym i komentującym, jak i tym tylko czytającym. Dodatkowo informuję, że jak dotychczas bloga odwiedziły osoby z 31 krajów świata. Oprócz Polski cieszy się on największym zainteresowaniem w USA, Francji, Rosji i w Niemczech. Czytelników znalazłem również w tak egzotycznych krajach jak: Japonia, Indonezja, Malezja, Singapur, Maroko, Indie, Bangladesz, Nowa Zelandia i Antyle Holenderskie.
Zapewne zauważyliście, że niedawno na blogu pojawił się malutki buton opisany jako "Toplista" Jeżeli uważacie, że blog na to zasługuje, to kliknijcie go i oddajcie swój głos. Na tej topliście próżno byłoby szukać mojego bloga w czołówce, z przyczyn oczywistych nie może on konkurować z blogami kulinarnymi, modowo-kosmetycznymi, lifestylowymi itp.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim Czytelnikom za ich obecność na blogu. Pozostaje mi tylko życzyć Wam i sobie przekroczenia następnych granic!

4 komentarze:

  1. u mnie natomaist ostatnio spadek statystyk, ale to pewnie przez mniejszą częstotliwośc postów ostatnio. Mam nadzieję że się w przyszłości odbije;) Szczyt popularności mojego bloga przypadł na koniec 2014 r. Teraz mam mały dołek;)
    A na topliste kliknąłem i zagłosowałem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za głos.
      Nie martw się, na pewno wrócą lepsze dni!

      JKS

      Usuń
  2. Dzięki:) też tak myślę że w przyszlosci ruch sie zwiększy, zreszta i tak nie ma jakiejś wielkiej katastrofy pod tym względem, jakimś cudem nadal jest po 300 wejśc dziennie. Ale bywało już dużo lepiej..
    dV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog Kolegi jest bardzo ciekawy, a że okoliczności nie pozwalają na większą częstotliwość postów... Dołączam do opinii, że dobra koniunktura powróci!
      ŁK

      Usuń