piątek, 17 czerwca 2016

Jeszcze jedno usprawiedliwienie!

Znowu muszę przeprosić za długie milczenie, ale przez cały ostatni tydzień byłem w delegacji służbowej i nie miałem możliwości działania na blogu. Niestety obawiam się, że moje aktualne obowiązki służbowe będą coraz bardziej kolidować z obowiązkami blogowymi i takie sytuacje mogą się powtarzać :(!
Obiecany wielki i nieortodoksyjny temat okrętowy, ze względu na jego olbrzymią pracochłonność,  jestem zmuszony przenieść na "bliżej nieokreśloną przyszłość" Na razie ukaże się post "nieokrętowy", a w najbliższym czasie zamierzam "wrzucić" coś mniej pracochłonnego.
Licząc na wybaczenie, pozdrawiam wszystkich moich wiernych Czytelników -

JKS

3 komentarze:

  1. Obowiązki służbowe mają absolutny priorytet! Będziemy zatem czekać cierpliwie, szczególnie na obiecany "duży temat". :) Pozdrawiam
    ŁK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, obawiam się, że na ten temat jeszcze długooo poczekacie :(.

      PS. Czytałeś wiadomość na priv?

      JKS

      Usuń
    2. Tak, czytałem! Bardzo ciekawe dywagacje!
      ŁK

      Usuń