czwartek, 18 września 2014

Witam serdecznie!

Mam przyjemność zaprosić Kolegów interesujących się tematyką wojenno-morską do odwiedzania mojego bloga. Chciałbym, aby było to forum wymiany interesujących poglądów, doświadczeń, a może przede wszystkim miejsce, w którym każdy będzie mógł zaprezentować swoje pomysły i przemyślenia.
Wyobrażam sobie, że tematyką bloga będą okręty wojenne istniejące realnie lub tylko w wyobraźni i wszelkie zagadnienia z nimi związane. Ja osobiście interesuję się marynistyką i militariami, w węższym zakresie okrętami wojennymi od wprowadzenia na nich pary, ściślej XX-wiecznymi, a jeszcze ściślej w okresu II Wojny Światowej. Oczywiście moje zainteresowania nie mogą stanowić ograniczenia treści wypowiedzi odwiedzających, jeśli tylko będą trzymać się tematu w sensie ogólnym.
Tyle tytułem wstępu, w najbliższych dniach - mam nadzieję - pojawi się pierwszy post merytoryczny.
Z poważaniem -

JKS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz