niedziela, 26 kwietnia 2015

Przerwa

Z przykrością informuję, że od dziś jestem zmuszony czasowo zawiesić, lub przynajmniej bardzo mocno ograniczyć swoją aktywność na blogu. Trudno mi w tej chwili przewidywać, jak długo potrwa ta przerwa, prawdopodobnie kilka tygodni. W miarę możliwości będę się starał chociaż raz w tygodniu pojawić się na blogu, ale o nowych okrętach w tym czasie raczej nie ma co marzyć.
Mam nadzieję, że wszyscy dotychczasowi Czytelnicy pozostaną mi wierni i po przerwie spotkamy się w tym samym, a może i jeszcze szerszym gronie.
Pozdrawiam serdecznie - 

JKS

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że to nie jest poważna komplikacja ze zdrowiem :(
    Trzymam kciuki za szybki (możliwie) powrót do wiernych czytelników.

    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zdrowiem wszystko w porządku, dziękuję. Powodem przerwy będą problemy z dostępem do komputera i sieci.

      JKS

      Usuń
  2. Będę cierpliwie oczekiwał na nowe posty. Serdecznie pozdrawiam!
    ŁK

    OdpowiedzUsuń
  3. witam,
    czy coś już wiadomo w kwestii daty reaktywacji bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do pytania Pana Marszałka! :)
    ŁK

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, problemy nie chcą się rozwiązywać i trudno mi podać datę pełnego powrotu. Tymczasem postaram się "wrzucić" kilka przygotowanych wcześniej postów, jednak nie będą to okręty.
    Tak w ogóle planowałem na koniec roku 1925 opublikować zestawienie tabelaryczne, tekstowe i graficzne całej floty. W tej sytuacji będę musiał to przenieść na koniec roku 1926.
    Dziękuję za cierpliwość, pozdrawiam -

    JKS

    OdpowiedzUsuń