środa, 12 października 2016

Malutki plebiscyt

Drodzy Koledzy, ponieważ jeszcze w tym roku planowane jest wprowadzenie do służby dalszych nowych typów okrętów desantowych różnych klas, a jak zauważyłem nie cieszą się one wielką popularnością, mam dwie alternatywne propozycje:

A - albo będę te okręty prezentował tradycyjnie w kolejnych postach,
B - albo opiszę je skrótowo (bez rysunków i raportów) w jednym zbiorczym poście, przedstawiając przy okazji aktualny stan floty desantowej i jej możliwości.

Zapraszam do głosowania nad wyborem jednej z propozycji do końca najbliższego piątku. Zdecyduje zwykła większość głosów.

JKS

12 komentarzy:

  1. A, a ja czekam na wielkiego krążownika ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją odpowiedź znasz, ale jeśli większość uzna za zasadny wariant "A", to zapewniam, że nie bęę uchylał się od udziału w dyskusji! :)
    ŁK

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej znać wszystkie szczegóły ( choć zalew informacji też jest zły), niż potem się dziwić ksąd tyle okrętów. Jestem zdecydowany na mocne, zdecydowane i stanowcze chyba 3x A.

    Gr. Adm. Thrawn.

    PS. A ja czekam wciąż na lotniskowce. Tym razem zamawiam z windami poza obrysem kadłuba i opancerzonym pokładem lotniczym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam wybieram Opcję B.
    SK ze Stalowe Woli.

    OdpowiedzUsuń
  5. A, jeśli można. Pozdrawiam
    D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam mam wątpliwości. Nie lubię "przeskakiwania po łebkach" i skoro przez lata (!) tego bloga budowałeś flotę od A do Z, to teraz szkoda by było zrobić dziurę. Z drugiej strony "utknięcie" na jakiś czas w mało emocjonującej drobnicy orskiej też ma wady. Więc ja się wstrzymuję od głosu.
    H_Babbock

    OdpowiedzUsuń
  7. Termin na oddawanie głosów minął. Oto wyniki: A- 4 głosy, B - 2 głosy, 1 wstrzymujący się.
    No cóż, do roboty!

    JKS

    OdpowiedzUsuń